marți, 12 iulie 2011

Titiana Mihali – Muzica populara veche din Maramures (Album) MP3

,


















Titiana Mihali – Asta-i hore batraneasca
Titiana Mihali – Bine-mi pare c-o plouat
Titiana Mihali – Ca pasarea am trecut dealul
Titiana Mihali – Canta cuce, limba-ti pice
Titiana Mihali – Cine m-aude cantand
Titiana Mihali – Ciobanul care si-a pierdut oile
Titiana Mihali – Coborai din deal in vale
Titiana Mihali – Cucule pasare mandra
Titiana Mihali – Cui ii canta cucu seara
Titiana Mihali – Drumu-i lung, pe el ma duc
Titiana Mihali – Eu ti-am spus mandrut, ti-am spus
Titiana Mihali – Ia-ti mireasa ziua buna
Titiana Mihali – Inimioara cu dor mult
Titiana Mihali – La fereastra, la badea
Titiana Mihali – Lasa vantul sa ma bata
Titiana Mihali – Mai mandrule negricios
Titiana Mihali – Mama, uratu-a vinii
Titiana Mihali – Mamuca ti-o fi pacat
Titiana Mihali – Mandru-si canta pasarile
Titiana Mihali – Merg in lume, nu mi-i bine
Titiana Mihali – Mi-o trimis mandru’, trimis
Titiana Mihali – Mireasa, cununa ta
Titiana Mihali – Miresuca, miresuca
Titiana Mihali – N-am crezut ca pot ajunge
Titiana Mihali – Pan-am fost nevasta noua
Titiana Mihali – Pe cel delut cu bujor
Titiana Mihali – Ramane lumea de mine
Titiana Mihali – Rupt-o boii
Titiana Mihali – Si-am zis verde foaie fraga
Titiana Mihali – Spune Doamne si ghiceste
Titiana Mihali – Spune lume si vorbeste
Titiana Mihali – Spusu-le-am ochilor mei
Titiana Mihali – Tinerete mandra floare
Titiana Mihali – Tot asa o zis doru
Titiana Mihali – Tropotita din Petrova
Titiana Mihali – Zi ceteras cu arcul
Titiana Mihali – Zis-o badea sa nu joc

Descarcă

1 comentarii:

  • 20 martie 2016 la 16:19
    Unknown says:

    nu mai e valabil link-ul :(

    delete

Trimiteți un comentariu

Pagini

 

Hop și hai Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger