sâmbătă, 30 iulie 2011

Grupul Marmatia Vol.2

,
























Lista melodii: 
01. Grupul Marmatia - Hai la mine mai Petrica 
02. Grupul Marmatia - Dragu-mi cu lume multa 
03. Grupul Marmatia - Vai saracu capu meu 
04. Grupul Marmatia - La Ileana la valtoare 
05. Grupul Marmatia - Joc de baut 
06. Grupul Marmatia - Zi-ne-mi dor de la badea 
07. Grupul Marmatia - Ceterasul meu Mihai 
08. Grupul Marmatia - Joc de baut din Leordina 
09. Grupul Marmatia - Joc de sarit 
10. Grupul Marmatia - Insura-m-as insura 
11. Grupul Marmatia - Eu n-am stiut pana amu 
12. Grupul Marmatia - Bine se petrec osenii 
13. Grupul Marmatia - Am o mandra frumuse 
14. Grupul Marmatia - Invartita lui Mihai din Saliste




Descarca

0 comentarii to “Grupul Marmatia Vol.2”

Trimiteți un comentariu

Pagini

 

Hop și hai Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger